Vrácení zboží a reklamace

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.


Vrácení zboží ve 14-denní lhůtě

Jako spotřebitel máte ze zákona právo bez udání důvodu vrátit zakoupené zboží do 14 dnů (odstoupit od kupní smlouvy). Firmám nebo živnostníkům právo na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká.

Lhůta pro vrácení zboží
  • Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy odstoupení od smlouvy odešlete.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat
  • Nejprve nám e-mailem (info@eddingy.cz) pošlete informaci o odstoupení od smlouvy (můžete využít vzorový formulář).
  • Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
  • Přiložte prosím ke zboží do zásilky kopii faktury a také informaci o odstoupení od smlouvy - pomůže nám to urychlit vyřízení vašeho požadavku.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  • Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: REDDO CZ s.r.o., Třída Čs. Armády 211, 753 01 Hranice (mobil: +420 731 443 228)

Vrácení peněz
  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
  • Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.

Reklamace

Lhůta pro vyřízení Vaší reklamace
  • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.
  • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Jak postupovat
  1. Informujte nás prosím nejprve e-mailem na info@eddingy.cz nebo telefonicky na +420 731 443 228.
  2. Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: REDDO CZ s.r.o., Třída Čs. Armády 211, 753 01 Hranice (mobil: +420 734 230 767).
  3. Při zaslání reklamovaného zboží prosím přiložte reklamační list (ke stažení zde) a kopii faktury.

Pokud je zboží poškozené
  • Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu +420 733 641 074.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
  • Obratem nám zavolejte na +420 733 641 074 nebo nám napište na info@eddingy.cz.

Záruka

Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok. Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinnen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začáku od dne převzetí.

Na dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.